Remove CCP propaganda from the Wall Street Journal


In recent years, content branded “China Watch” has appeared inside the print edition of The Wall Street Journal, a respected publication with a global reach.

This content comes straight from China Daily, a propaganda outlet controlled by the Chinese Communist Party (CCP). China Daily has praised “democratic” rule in occupied Tibet, promoted the CCP’s handling of the coronavirus crisis and covered up prison camps where some two million Uyghurs are detained.

The paid content in these supplements is nothing less than a deliberate attempt by the CCP to promote itself to an international audience, and deflect attention from its human rights abuses. 

Let’s say NO to the spread of CCP propaganda. Contact the editors of The Wall Street Journal today, urging them to take action.

Free Tibet will only process the information you provide for the purposes of adding your name to the petition. Your details will not be shared with any other organisations other than the target of the petition. Further details can be found in our privacy policy.